Llåånnggtt iinnlläägg!!

Heej!

Idag har jag varit med Elin och Maja vi har haft kul. Först var bara jag och Elin vi satt lite vid datorn jag fixade hennes hår också pratade vi lite om lite grejer! :) Det var roligt! ;D Sen kom Maja vi har precis varit ute och Elin har farit hem :( Vi var och klättrade i ett träd mina skor fastnade i en springa så att jag fick vara bara i sockar för att ta lös dom. Maja skulle hem och äta nu men vi ska snart gå ut igen för att det var så roligt, men jag ska försöka att inte fastna denna gång! :) Det har varit en roligt dag, för i dag på skolan har vi haft slöjd och då satt jag, Johanna och Elin ute i korridoren och virkade det var också roligt eller jag och Johanna virkar och Elin gör en boll! :) På onsdag ska jag börja fotboll igen det ska bli roligt att testa det igen så den kvällen kommer jag att ha fullt upp för att först ska jag på fotboll 17:30-19:00 och sen direkt efter ska jag gå till buggen som börjar 19:00-20:00 så det blir mycket träning då, eller jag ska testa denna gång och se om jag fastnar för det igen men om det inte känns så roligt så ska jag nog sluta eller det kommer jag ju förmodligen göra om det inte är roligt men det kommer nog att bli kul tror jag eftersom jag skulle ju bara ta en paus från fotbollen men det blev två år i stället så nu i sommar vill jag gå någon träning så då ska jag försöka att gå fotboll eftersom buggen slutar ju. Men,men vad har mina kära läsare gjort idag då? jag kan ju inte bara prata om mig själv jag måste ju höra vad ni har gjort..
Tipsa mig om vad ni tycker jag ska skriva mera om så kan jag det jag har fått önskemål om smink men det ska jag börja med när jag sminkar mig men det är ju inte så ofta men dom få gångerna jag sminkar mig kan jag ju lägga ut det. Jag har också fått en kommentar att jag ska skriva och lägga ut bilder på när jag far på fester och annat så det ska jag göra (alltså på mina kläder typ?)

Jaja, det blev ett ganska långt inlägg men nu ska jag gå //Moa


Såna här armband är snygga som bara den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0