Vad ska man göra?! :D

Tjenare! :)

Idag har jag så klart varit på skolan det var en ganska rolig skoldag idag.. :D
Nu har jag precis ätit ett litet mellanmål det var gott med lite mat i magen! ;D Det var pyttipanna på skolan :(
Jag har ingenaning vad jag ska göra idag, har ni nått tips?! :) Jag har ingen träning eller nånting så det kanske blir ut och springa ikväll eller efter middagen vi får se.. :)

På måndag ska jag och några andra tjejer till stan det ska bli kul att fara dit jag måste bland annat köpa strumpbyxor mina har gått sönder. Föressten så gjorte jag nya naglar igår jag har bild på dom så det kommer! :P

Flera fina t-shirt från: H&M 79:-





Hejdå! /Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0