c..k..b..j..t = cirkusbiljett

Tjoo! :D

Jag måste snart gå och ta en dusch men jag slänger in ett inlägg först! :)
Jag har ingen aning vad jag ska ta på mig idag men det måste ju finnas nånting i alla fall från den dära högen som jag städade ihop lite! :D

Jaja, jag har bestämt mig att jag ska börja med lite "dagens" :D Så det kommer sen!

Vet ni vad jag nyss fick veta..? Joo, jag vann en cirkusbiljett och cirkusen är i Piteå och min syrra vann också en men då är hon på konfrimation så då kanske jag får ta  med mig en kompis istället! Jippie! :P

Aja hejdå //Moa


Nå måste jag hitta..! :D


Vill ha sommar nu, igår var det den sista fredagen vi gick skola för
nästa fredag så är det ledigt och efter den fredagen har vi examen!!

Kommentarer
Postat av: sandra

snygg bild på bollen!

2011-05-28 @ 11:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0