Förlåt!
Heej! :D


N i förstår men jag försöker att få in att blogga också men jag hinner inte :(

Men ni får veta nu hur min vecka har sett ut! :
Måndag : Var jag med Maja först och sen for jag på fotbollsträning och direkt efter på buggen till klockan åtta så den dan hann jag inte.
Tisdag : For jag till stan med Maja och Åsa för Maja behövde en ny stuffa klänning så jag följde med dom vi kom hem typ kvart i sju och då for vi direkt till buggen. (kommer sen vad jag köpte i stan).

Idag är det ju onsdag och jag har träning ikväll med men jag hinner nog blogga ändå för att jag har ingen bugg i dag så att då kommer jag hem sju! :D

Jaja, men nu ska jag ringa nån kompis tror jag. Jag bloggar mera senare, men det blir roligar om ni kommenterar mera! :D

Hejdå /Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0