Luleå, konstig text

Hej! :D

Förlåt, jag vet inte varför texten har blivit så konstigt det måste ha hänt nå eller nått sånt. Det är i alla fall inte jag som har gjort nå.
Jaja, idag har jag varit i Luleå med skolan vi såg en teater och sen fick man gå lite på stan och då köpte jag en svart ros jag ska ha i mitt hår på tävlingen. Jag ska bara medela alla att det är en tävlig här i Älvsbyn den 14/5 på badhusets sporthall. Vid mera frågor så fråga mig bara! :D

Jag och Maja ska snart på fotbollsplan tror jag Maja skulle bara hem och äta men sen far vi nog dit.. Bloggar mera senare! :D

Kommentarer
Postat av: din syster

varför säger du inte att du är i luleå, din lilla lus! :)

2011-05-05 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0