Skyldig er! :D

Heej! :D

Jag har inte bloggat på ett tag, som ni ser.. :) Men jag har haft lite beslutsångest om jag ska ha kvar bloggen eller inte men nu när jag loggade in så såg jag hur ur söta kommentarer jag har fått så jag ska fortsätta med bloggen! :D Tack så mycket för alla kommentarer! <3
Jaja, det har hänt ganska mycket den senaste tiden för mig jag har klippt mig varit med kompisar o.s.v!
Jag klippte mig igår och jag blev jätte nöjd, frisören tog ungefär bort 8cm :D

Aja, jag känner mig skyldig att lägga upp lite mode nu! :)


Snygg sommar outfit kanske skippa stövlarna!? :)


Kapphal, 199:-


Vem skulle tacka nej till att se ut så här?! :D

Och jag slutar med ett modecollage! :



Hejdå /Moa
Skriver mera senare! :) Kommer också en bild på min nya bikini den har jag glömt och nu ska jag sätta mig med naglarna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0