LOV!

Hejj!:)
Nu har jag lov!!!! :D Det är ju skit bra. 
Hela veckan är fullbokad nu typ eller dom fyra första dagarna i alla fall :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra vi får se vad det blir, kanske vara med kompisar eller nå sånt ;P
Igår så var det ju skola och sen gjorde jag inte så mycket mera, jag for till mina kusiner och hälsade på dom och sen kom alexander och hans familj. Jag fixade hans hår och sminka han, hahahahah :) ganska kul vare :D

Vad ska du göra idag?
PUSSHEJ /Moa!♥

Vill ha alla! :D

Kommentarer
Postat av: Lilly

Hej är det inte svårt att göra en header,du gör ju om din header ofta ?? Jag har försökt själv,det gick nt bra :/

2011-10-31 @ 00:02:02
URL: http://starcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0