Kompisar ;)

hej :)
Idag så har jag gjort massa olika saker :)
Först så for jag hem och bestämde jag, Johanna och Jennifer att vara med varandra och då for Johanna först och klippte sig och då satt jag och Jennifer och kollade på! :)
Sen efter det då for vi till Hugo. Där var vi också med Niklas vi såg på filmer dom hade gjort och sen gjorde vi också en film där ;)
Sen for vi till Jennifer och efter ett tag skulle jag och Johanna hem och äta så då cyklade vi hem. Efter vi hade ätit så for vi tillbaka till Jennifer och då var vi med Maja också :) Typ kring halv nio kom vi hem, hos Jennifer spelade vi in en film där också och gjorde lite andra saker ;)

Imorgon är det äntligen fredag! :) Der ska bli skönt med helg!!!!! :D
PUSSHEJ /Moa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0